Tiltrækning af nye brugere

En online tilstedeværelse med alt fra grafik og email-flows til Facebook-annoncer

Behovet og målet med samarbejdet

Tif Tiffy er et tøjbrand der i 2007 blev etableret i bomuldsbyen, Herning. Lige siden har virksomheden specialiseret sig indenfor “high-end” accessories og beklædning til kvinder i målgruppen 34-54 år.

I april 2017 startede deres digitale eventyr, da de lancerede deres webshop med salg af deres eget mærke på 3 sprog og med dertilhørende B2B-univers.

I forbindelse med lanceringen og det nye digitale fokus havde Tif Tiffy behov for at få hjælp til at skabe en relation til deres målgruppe og connecte med dem på sociale medier og via nyhedsbreve.

Processen

Op til lanceringen af deres nye webshops valgte Simon at kontakte We Are Humans med henbiik på et samarbejde. Der skulle ”laves noget larm” i forbindelse med deres nye webshops, som Simon udtrykte det. Strategien var at markedsføre deres kollektion til deres målgruppe i Danmark, Norge og Tyskland. Derudover blev vi enige om at generere danske leads til deres nyhedsbrev, så de kan fastholde kontakten til deres målgruppe.

Løsningen

We Are Humans har lavet flere forskellige annoncer for Tif Tiffy. Karrusel-annoncer der har markedsført deres produkt-kategorier viste sig, at være den annonce, der outperformede de andre. Det var også en god måde, at vise deres kollektion frem på. Derudover har vi lavet flere konkurrencer, hvor den ene havde til mål, at skabe flere leads til deres nyhedsbrev. Vi oprettede derfor en række lead-annoncer, hvor målgruppen med nogle få klik kunne deltage i konkurrence ved at afgive sit navn og email. Vi indsamlede mere end 600 emails til deres nyporettede email-liste på 3 dage.

Resultater

  • Udvikling af strategi til sociale medier
  • Facebook annoncering
  • Instagram annoncering
  • Remarketing og dynamisk remarketing
  • Lead-generering
  • Grafisk udvikling af content
  • Løbende sparring og indblik i målgruppen
  • Idéudvikling til online tiltag
  • Design af emails til nyhedsbrevsmodtagere

Vi, Tif Tiffy, har siden april haft fornøjelsen af at samarbejde med We Are Humans (Martin). Facebook er kendt for mange, men i erhvervsmæssig erelationer kan platformen på sin vis virke uoverskuelig. Hvor skal man begynde? Martin har siden dag 1 været super kompetent til at forklare og uddybe de forskellige muligheder der har været for vores virksomhed, samt også inddrage virksomhedens ideer i de forskellige tiltag/aktiviteter. Udover at rådgive og være særdeles engageret i strategiplanlægningen har Martin også udviklet FB content til de forskellige aktiviter. Vi samarbejder stadig med We Are Humans, hvilket stærkt kan anbefales hvis man skal prøve kræfter med FB, som er en platform med stort potentiale i forhold til værdiforøgelse til ens virksomhed, men også samtidig en uoverskuelig platform. Vi står naturligvis altid til rådighed, hvis der er virksomheder der gerne vil have uddybet hvordan vores samarbejde med We Are Humans har skabt værdi for vores virksomhed.