Brainchild: En case om alt andet end ROAS

Vi har fornøjelsen af at være en vigtig strategisk samarbejdspartner for Brainchild.dk og med tæt dialog, løbende optimering og skalering er Brainchild blevet en bragende succes.

Virksomhed

Brainchild

Kategori

eCommerce

Jeg ville egentlig have fortalt om, hvor gode vi har været til at skabe resultater for Brainchild

Jeg ville have lagt fokus på, at ROAS er kørt op fra to til otte, og at Brainchild for blot ét år siden sendte under 100 pakker i måneden, men i dag sender op til 1000 ordrer om måneden.

Desværre var det bare ikke lige det, som stifteren af Brainchild, Martin Brix Midtgaard, valgte at trække frem i lyset, da vi håbefulde ringede ham op for at få lidt guf til historien her.

Nej, i stedet var det noget helt andet, som er – og jeg beklager – meget mindre håndgribeligt (men som helt sikkert vil få min mor til at klappe i hænderne).

Martin valgte nemlig at tale om noget så varmluftigt som “samarbejdet” … åh gud.

The way of the entrepreneur

Hvis vi ikke kunne agere med bare lidt hastighed, ville det jo koste vores kunder alt for mange forbigåede muligheder og penge.
Noget, som jo også ville gå ud over vores egne resultater – helt hellige er vi jo ikke.

For at opsummere handler historien om Brainchild-samarbejdet altså ikke om profit. Det kunne den have gjort.

I stedet handler historien om samarbejdet. Og uanset hvor fluffy det end lyder, er vi sgu glade for det.
Så tak for det, Martin.

Vi har samarbejdet med We Are Humans siden januar 2020, og siden da er resultaterne for vores digitale annoncering kun gået den rigtige vej. We Are Humans og deres arbejde har været vigtigt for at skalere Brainchild. Jeg er glad for at vi har We Are Humans med på vores rejse, og jeg er sikker på, at vi ikke ville være kommet lige så langt, lige så hurtigt, uden hjælp fra We Are Humans.

Martin Brix Midtgaard, Indehaver af Brainchild.dk

Er vi det rigtige match?

Lad os tage en uforpligtende samtale