Ét globalt brand – mange lokale oplevelser

Jabra er et international brand, der opererer på flere internationale markeder. De havde ca. 30 forskellige Facebook sider, ét for hver deres marked. De havde derfor brug for et mere globalt setup, så de lettere kunne administrere deres opslag på tværs af de forskellige markeder. Derfor lavede vi Facebook Global Pages setup for Jabra, som gør det muligt at administrere ét globalt brand, men med mange lokale oplevelser. Derudover tilføjede vi et flueben på deres Facebook side, som betyder, at de blev verificeret af Facebook og som giver større troværdighed.
We Are Humans - Case: Jabra - Global pages og verified badge
Virksomhed

Jabra

Kategori

eCommerce

Facebook Global Pages

Global Pages giver hver af Jabra’s fans en lokal oplevelse når de besøger deres Facebook side. Jabra kan tilpasse oplevelsen for deres internationale netværk baseret på brugerens lokation og deres sprog.

Personer der søger efter Jabra vil automatisk blive henvist den Facebook side, der er bedst for dem. En ekstra feature gjorde, at vi personer bliver henvist til den side, der har indhold på deres eget sprog.

Fx bliver personer, som snakker spansk i Spanien henvist til den spanske side, mens personer der snakker engelsk i Spanien bliver henvist til deres engelske Facebook side.

Om Jabra

Jabra er en global producent af innovative headsets og løsninger indenfor højtalee. De har omkring 875 personer ansat og Jabra gør kommunikation for mobilbrugere og virksomheder nemt og bekvemt alle steder i verdenen.

Jabra har opbygget deres position på markedet bl.a. igennem deres viden fra deres modervirksomhed, GN Store Nord. De har mere end 140 års erfaring med at producere state-of-art kommunikationsløsninger. Dette har givet Jabra en fantastisk fundament for deres tekniske ekspertise, som de har brugt til at opbygge deres Jabra brand. Deres udvalg af headsets har gang på gang vist sig at være af højeste standard indenfor innovation og design.

De har modtaget flere produkt og design priser inklusiv CES Innovation, the iF product design award, a Red Dot Mobile Choice Best Accessory, the T3 Gold award og CNET Editor’s Choice. På Facebook har Jabra fokus på deres B2C marked og markedsføre deres trådløse sportshøretelefoner til cross-træning, løb og fitness.

Hjemmeside | Jabra Wireless Sports Earbuds | Jabra awards

Er Global Pages det rigtige setup for jer?

Vi kan starte med en snak.