MILK Copenhagen - En del af selvforståelsen

Læs og se mere om samarbejdet herunder

”De er efterhånden blevet en del af vores selvforståelse.”

Mon ikke det er lidt af en overdrivelse? Men Nicolaj Kjær fra Milk Copenhagen sagde det altså selv. Og jeg rødmede helt over telefonen.

For at forstå den her case, kære læser, skal du måske lige vide én ting:

Vi har arbejdet sammen med Milk Copenhagen nærmest fra den dag, de første gang slog dørene op til webshoppen. En shop, hvor de sælger kvalitetstøj til kvinder og deres børn og til priser, der dufter mere af mønter end af sedler.

Med andre ord en kanon case. God kvalitet, lave priser. What’s not to like?

Virksomhed

MILK Copenhagen

Kategori

eCommerce

1-til-1-indflydelse på indtægten

Milk Copenhagen har ingen fysiske butikker. Al omsætning kommer derfor fra onlinesalg i webshoppen.

Og lad os bare være ærlige: Milk er endnu ikke helt oppe blandt sværvægterne på online retail-fronten. For Milk betyder det, at kunderne ikke nødvendigvis bare dropper ind helt af sig selv.

Det kræver simpelthen annoncering at få kunder i biksen.

“Det er klart fra Facebook og Instagram, vi får den største omsætning. Og her har We Are Humans en kæmpe del af fortjenesten. De har nærmest en 1-til-1-indflydelse på, hvor meget vi tjener,” fortæller Nicolaj.

Men hvordan får man sådan en marketingmaskine til at rulle, så omsætningen er stabil og stigende?

”Det er en stor fornøjelse at arbejde med We Are Humans! Martin og Emil er altid klar på at hjælpe os og give gode råd. De har hjulpet os med vores markedsføring siden vi overtog virksomheden, og vi har kunne se effekten med det samme. We Are Humans, det er de! Ærlige, kompetente og helt igennem gode fyre.”

 

– Nicolaj Kjær, e-Commerce Manager hos  MILK Copenhagen

Skal vi tage en snak om din virksomhed og Facebook-/Instagram annoncering?

Lad os tage en uforpligtende samtale