Simpelt, men effektivt!
Sæt en simpel men effektiv automatisk mail op i dit e-mail-system, og lad teknikken skabe omsætning. Alt sammen i mens du passer din forretning. Nogle frygter at komme til at ”spamme” sine subscribers med tabt kurv mails, men åbningsraterne på denne type mail fortæller os, at det er yderst relevant. Åbningsraterne ligger typisk mellem 65-75%, men endnu vigtigere, så ser vi typisk konverteringsrater for køb mellem 7-14%
10% mere omsætning - det er god forretning
Du kan derfor med en tabt kurv mail genvinde omsætning og køb, som ellers vil være blevet ”tabt”. 10% mere omsætning taler for sig selv i forhold til at skabe forretningsmæssig værdi, men det indikerer også at tabt kurv e-mailen accepteres af nyhedsbrevslæserne derude. Vi anbefaler klart alle webshops at sætte denne automatiserede mail op!
3 gode grunde
til at opsætte tabt kurv mail
-
1
Mere omsætning
Du kan vinde 10% og måske mere omsætning, som du ellers ville gå glip af.
-
2
Den er relevant
Læserne føler ikke du spammer dem – det fortæller de høje åbningsrater på 65-75%.
-
3
Automatiseret
Fuldautomatisk mail der kræver minimal vedligeholdelse efter opsætning.
Er vi det rigtige match?
Lad os tage en uforpligtende samtale
Stil, udtryk og “tone of voice” i dine e-mails er vigtige ingredienser i opskriften på succes med e-mailmarkedsføring. Sørg derfor for, at din kommunikation er strømlinet, engagerende, grafisk indbydende og ikke mindst taler din målgruppes sprog!