Tilpassede remarketing flows på Facebook

Tilpassede remarketing flows på Facebook

Hvilke faser gennemgår din målgruppe inden de beslutter sig for at købe hos dig?

Og hvordan kan vi imødekomme de forbehold og spørgsmål de har under denne proces?

Et af svarene er tilpassede remarketing flows på Facebook. Her sørger vi for at kortlægge din målgruppes købsrejse og sørger for at oprette segmenter baseret på hvor de er henne i købsbeslutningsprocessen.

Få mest ud af dine remarketing-målgrupper

En person besøger dit website – browser rundt – og forlader uden at have afgivet information og/eller at have købt hos dig. Hvordan får vi dem tilbage på dit website og ultimativt: Hvordan får vi dem til at købe/henvende sig hos dig.

Med en serie af annoncer til målgrupper, baseret på deres adfærd på dit website og på Facebook/Instagram, kan vi vise dem annoncer der uddyber, forklarer og sælger dit produkt eller service.

Sådan bruger vi tilpassede remarketing flows til at få flere konverteringer

Vi opretter flere forskellige målgrupper baseret på hvor lang tid der er gået siden de har besøgt dit website. Har de besøgt dit website inden for 2 dage indgår de eksempelvis i en varm målgrupper. Det samme gælder hvis de har lagt en vare i kurven, men ikke har købt.

Vi kigger også på, hvorvidt de har interageret med dit indhold og annoncer på Facebook og INstagram. Har de set 95% af en video, så er de mere engageret end hvis de blot havde set 3 sekunder.

Dette, og mere til, bruger vi til at oprette tilpassede remarketing flows, der skal vise de bedste annoncer med det korrekte budskab til den helt rigtige målgruppe.

3 gode grunde

til at bruge Remarketing Flows
  • 1
    Giver flere konverteringer

    Du formår, at konvertere flere af de besøgende, som du har arbejdet hårdt på at få ind på dit site via dine markedsføringskanaler, fx Google Ads, SEO, Facebook Ads, E-mail og andet.

  • 2
    Imødekommer målgruppens adfærd

    Med et godt flow af annoncer formår du at besvare, forklare og skabe tillid hos målgruppen, så de føler sig sikker på at handle hos dig - og IKKE hos konkurrenten.

  • 3
    Større afkast

    Du kan konvertere flere af dine besøgende, som du har brugt budget på at få ind på dit site i første omgang. Samtidig er det billigt, at nå ud til dine remarketing-målgrupper på Facebook.

Er vi det rigtige match?

Lad os tage en uforpligtende samtale