Annoncér direkte i LinkedIn’s News Feed
Få dit budskab ud til bestemte personer i deres nyhedsstrøm på LinkedIn, som vi kender det fra andre sociale platforme. Nå ud til din målgruppe med forskellige former for indhold og skab interesse for dit brand og trafik til dit website mm.
Det kan du opnå ved at annoncere på LinkedIn
Nå ud til særlige fag- og branchefolk på LinkedIn, efter dit eget ønske. Med Sponsoreret indhold på LinkedIn har du mulighed for at skaffe nye leads, øge brand-kendskabet og/eller pleje din virksomheds vigtige relationer. Alt dette med din virksomheds salgscyklus for øje.
LinkedIn er den største sociale platform for dedikerede erhvervsfolk, og dermed en ideel kanal, når du skal markedsføre dine B2B ydelser eller produkter.
Sponsoreret indhold på LinkedIn
For at få success med Sponsoreret Indhold på LinkedIn, bør dit indhold i din annonce være yderst relevant for din målgruppe. Brug billede- eller videomateriale, og gerne med indhold, historier og personer, der appellerer til din virksomheds målgruppe.
Alt dette med fokus på din virksomheds unikke- og emotionelle produkt- eller service fordele. Derudover er det vigtigt, at du sørger for at teste forskelligt indhold og målgrupper, så du finder frem til hvad der virker bedst for lige præcis dit brand og din målgruppe.
3 gode grunde
til at annoncere i LinkedIn’s News feed
-
1
Relevant målgruppe
Du kan nå ud til personer baseret på deres branche, jobtitel og/eller virksomhedens navn.
-
2
Lookalike målgrupper
Du kan bruge målgruppe lookalike målgrupper til at nå ud til personer, der minder om dine eksisterende kunder.
-
3
Track og mål
Du kan måle konverteringer og lave retargeting med implementering af “LinkedIn Insight Tag” på dit website.