Karrusel annoncer på LinkedIn
Inspirér din målgruppe med et interaktivt annonceformat på LinkedIn. Få din målgruppe til at foretage en specifik handling, ved at fortælle et bredere og mere komplet budskab.
Skab opmærksomhed og præsentér dit budskab
Målsætningerne for karruselannoncer på LinkedIn inkluderer opmærksomhed, trafik til hjemmeside og lead generering.
Brug de individuelle karruseller til at fortælle lige præcis det, din målgruppe bør vide. Du har mulighed for at bruge billedmateriale kombineret med tekst, på minimum 2, og op til 10 “kort”.
Det gør det muligt for din virksomhed at kommunikere mange budskaber, i ét annonceformat, hvor de interesserede selv kan interagere.
Idéer til karrusel annoncer på LinkedIn
Generér en efterspørgsel for det, som din virksomhed tilbyder, ved at Du kan med fordel vise en række forskellige produkter eller ydelser i karrusel-formatet. Du kan også gå mere i detaljer omkring ét produkt/ydelse og forklare enkelte features eller fordele ved produktet eller ydelsen.
Det er altid en god idé at teste forskelligt indhold og se, hvad der performer bedst for lige netop din målgruppe.
3 gode grunde
til at bruge karrusel annoncer på LinkedIn
-
1
Inspirerer
Inspirerer din målgruppe med flere budskaber i ét annonceformat.
-
2
Flere målsætninger
Karrusel Annoncer kan kombineres med flere kampagne målsætninger.
-
3
Storytelling
Du kan fortælle en mere komplet historie og bruge formatet kreativt.