Remarketing på LinkedIn
Få personer, der allerede har vist interesse for din virksomhed, til at besøge dit website igen og skrive sig op til dit nyhedsbrev, kontakte dig eller købe dine produkter.
Vis skræddersyet indhold til dem, som har besøgt din virksomheds hjemmeside, eller personer fra din e-mailliste.
Retargeting for specifikke emner
Med LinkedIn Insight Tag installeret på din virksomheds hjemmeside, kan du spore brugeradfærd og oprette målgrupper for de personer som besøger og klikker rundt på din hjemmeside.
Med remarketing på LinkedIn, er det muligt at finde disse brugere og vise dem specifikke annoncer, baseret på deres adfærd på virksomhedens hjemmeside.
Det åbner mange muligheder for at få de personer til at genoptage deres engagement og fuldføre det de startede på dit website fx at udfylde en kontaktformular eller købe dit produkt.
Remarketing til din e-mailliste
Har du en kunde- og/eller emneliste med informationer på specifikke personer, kan den uploades til LinkedIn, som herefter forsøger at matche informationen, med personer på LinkedIn. Det gør det muligt at kommunikere specifikke budskaber ud, til specifikke personer som allerede har vist interesse i din virksomhed.
Derudover giver det endvidere mulighed for at kunne oprette nye målgrupper baseret på personer, der allerede er på din e-mailliste – det kaldes Lookalike målgrupper (ligesom på facebook). Værdifuldt!
3 gode grunde
til at bruge remarketing på LinkedIn
-
1
Resultater
Din remarketing målgruppe er din mest værdifulde målgruppe, der højest sandsynligt vil give dig de bedste resultater.
-
2
Mål og tilpas
Brug adfærdssporing til at måle resultater og til at tilpasse annonceindholdet til målgruppen.
-
3
Flere placeringer
Remarketing kan bruges på alle LinkedIn’s annonceplaceringer og dette er din mest værdifulde målgruppe