Brainchild
Se hvordan vi hjælper Brainchild med at sælge design, der fortolker danske møbelklassikere bogstaveligt.
MILK Copenhagen
Se hvordan vi hjælper fashion brandet MILK Copenhagen med at skabe salg i Europa.
Densidsteflaske.dk
Sådan har vi hjulpet Den Sidste Flaske med, at skabe vækst via Facebook & Instagram annoncering.
Pris
Vi får virkelig ofte spørgsmålet: “Hvad koster det at annoncere på Facebook?”
Det er helt ærligt et træls spørgsmål. Til spørgsmålet hører nemlig et træls svar: “Det kommer an på, hvor meget du vil sælge.”
Helt kort sagt handler det om at finde den rigtige balance mellem, hvor mange penge I vil bruge, og hvor mange penge I vil tjene.
I vores bog giver det for eksempel sjældent mening at bruge 1 krone, blot for at tjene 2 kroner. Så lille et afkast bliver som regel slugt af administration, fragt eller lageromkostninger. Ja, eller noget helt andet.
Nej, vi arbejder med afkast på mellem 5-15 gange din investering. Ja, og når sol, måne og stjerner står rigtigt, så rammer vi også et afkast på webshop-annoncer, der giver investeringen 30 gange igen.
Så i bund og grund handler din pris om dit eget budget, og om hvor meget du vil sælge.
Læs mere om priser her.
Systemer vi arbejder i
Vi arbejder i alle webshop-systemer. Og de kan i bund og grund det samme. Nogle er bare lidt mere gearede til de seje e-commerce-tricks end andre. De hyppigste systemer er:
Visuelle vidundere vinder kunden
Det fantastiske ved webshops er, at der altid er super lækre billeder at ofte videoer at hente. Flotte modelbilleder, inspirerende miljøbilleder og videoer der sætter en stemning. Eller det bør der i hvert fald at være... Hvis ikke så pifter vi det op.
For hvis du bruger dit indhold rigtigt, sker der noget helt fantastisk: Dine kunder danner forestillinger om, hvordan produktet passer perfekt ind i deres liv.
Og hvad betyder det så? Jo, det betyder, at dine billeder og videoer banker drømme ind i hovedet på folk – og med drømmene starter beslutningerne, der giver dig kunder i butikken.
Se nogle eksempler herunder:
Dit brand er unikt – også i annoncerne
Branding er ikke one size fits all.
Dit brand er unikt og ikke på den der floskelagtige måde.
Nej, det er rent faktisk unikt, fordi de består af alt, hvad du er.
Det er dit ry og rygte.
Vi beskytter dit brand ved:
- At følge dine logo-guidelines
- Kun at bruge dine præcise brandfarver
- At skrive i det samme sprog, som du bruger på din hjemmeside
- At matche den billedstil, som du selv bruger
- At alle annoncer godkendes af dig, inden de offentliggøres
Hvad sker der, når vi bliver samarbejdspartnere?
Det er svært, at spå om. Men herunder ser du hvordan vi har påvirket omsætningen hos webshops indenfor mode og livsstil ved hjælp af datadrevet Facebook- og Instagram annoncering.
Facebook-annoncering kan være mega bøvlet
Okay, du har opdaget, at boost blot er Facebooks måde at tjene hurtig mønt på (de kapitalistiske røvhuller). Du åbner det professionelle værktøj, Facebook Annonceadministrator, og SLAM, så går din annoncering fra at være et supersimpelt (og fuldstændig udueligt) boost til at være noget fandens til bøvl for at sige det ligeud.
- Kæmp dig igennem bøvlet (3-6 mdr. frustrerende arbejde, middelmådige resultater og budgetter, der kunne være investeret bedre)
- Lad os klare bøvlet (og bestil 3 ugers ferie på Maldiverne, mens pengene ruller ind – husk at hyre nogen til at pakke varer, mens du søber drinks)