Vores priser

Mange bureauer holder deres priser hemmelige. Det gør vi ikke.

Picture this

Du står bukket over køledisken for at fange dig en gang kyllingefilet, men du kan ikke finde prisen.
Enten står prisen der ikke, eller også er prisskiltet skrevet forkert. Du kan i hvert fald ikke finde den skide pris og må lægge fileterne i vognen i håb om, at de ikke koster mere end den bondegård, de voksede op på.

Et opgør med de skjulte priser

Selvom vi godt kan blive enige om, at det er irriterende ikke at kende prisen, når vi handler i supermarkedet, i skobutikken eller på nettet, så bliver den irritation fuldstændig ignoreret, når det kommer til mange B2B-virksomheder og endnu flere bureauer.

Hvorfor?

Det har vi spurgt os selv om og er blevet enige om, at det er noget pjat.

For selvom vores priser afhænger af samarbejdets størrelse, er det jo ikke ret meget anderledes end for de vakuumindpakkede kyllinger. Her er priserne også forskellige, hvis du køber 650g fremfor 250g. Det er ikke raketvidenskab.

Så lad os kigge på det.

Facebook bureau Facebook annoncering

Hvad koster We Are Humans?

Inden vi hopper ud i det, skal vi lige have en enkelt ting på plads. Når det handler om annoncering, er der to pristyper, du skal holde for øje.
  • Prisen for selve annonceringen på fx Facebook – altså penge, som du betaler direkte til Facebook. Denne pris kaldes også ”Spend”, hvis man skal være lidt marketingsmart
  • Prisen for at få os til at stå for alt arbejdet med at sætte dine annoncer op, teste løsninger og flytte dine penge rundt, så du får størst afkast og resultater der giver mening

Den simple model …

… hvor du får et klippekort på 10 timers fokuseret arbejde. Vi tager 850 kr./timen, så du lander på – regne, regne – 8.500 kr. for sådan et klippekort.

Denne løsning er genial til dig, der bare lige vil teste om Facebook-annoncering er noget for dig, og om det giver flere penge i kassen, end du bruger på annonceringen.

 

Den sindssygt komplekse model …

… hvor vi laver et fast samarbejde om din annoncering, og du får flere kunder i butikken måned efter måned.

Her varierer prisen en smule afhængig af, hvad dit annoncebudget er.

Vi tager 4.000 kr./md. for den mindste model – det er den, hvor du vil bruge ca. 6.000 kr./md. i spend. Herefter stiger prisen i takt med dit spend.

Kommer vi over 6.000 kr./md. i spend, øges vores pris med 20 % af dit spend, fordi et større annoncebudget kræver flere tests og optimeringer – og altså mere arbejde – for at få det maksimale udbytte af din annoncering.

Oftest laver vi en fast pris indenfor dit budgetramme og den faste pris varierer også en smule fra kunde til kunde – der er nemlig flere faktorer, der spiller ind, når vi skal udregne en pris.

Hmm … indrømmet, på skrift er det lidt noget mudder at forklare. Lad os prøve at illustrere med nogle eksempler i stedet:

3 eksempler på, hvad Facebook-annoncering koster

Vi har fundet tre eksempler blandt vores kunder, som viser rimeligt godt, hvad du kan forvente, at din annoncering på Facebook koster – vi taler mest om Facebook-annoncering, ganske enkelt fordi det oftest er der, du får mest for pengene.

Alle tre eksempler er fra marts 2020.

Priseksempel 1:

En mindre online shop med sportstøj

Sportsshoppen brugte i marts 2020 i alt 13.000 kr. på Facebook-annoncering.

Ud af dette beløb betalte sportshoppen 4.500 kr. for vores hjælp og 8.500 kr. til Facebook for at vise annoncerne.

Resultatet af annonceringen blev en direkte omsætning på 112.500 kr.

Sportshoppen får altså sin annonceinvestering 8,7 gange igen.

Pris for We Are Humans’ hjælp4.500 kr.
Spend til Facebook8.500 kr.
Samlet annonceringspris13.000 kr.
Omsætning fra annoncering112.500 kr.
ROI8,7x

Priseksempel 2:

En større online shop med modetøj

Fashionshoppen brugte i alt 58.110 kr. på Facebook-annoncering.

Heraf betalte fashionshoppen 13.435 kr. for vores hjælp, mens de 44.675 kr. gik til Facebook for annoncevisning.

Resultatet af annonceringen blev en direkte omsætning på 452.620 kr. og fashionshoppen fik altså sin investering næsten 8 gange igen.

Pris for We Are Humans’ hjælp13.435 kr.
Spend til Facebook44.675 kr.
Samlet annonceringspris58.110 kr.
Omsætning fra annoncering452.620 kr.
ROI7,8x

Priseksempel 3:

B2B-virksomhed, der sælger en SaaS-ydelse.

SaaS-virksomhedens samlede annonceudgift i marts 2020 var på 47.677 kr.

Ud af beløbet gik 12.500 kr. til We Are Humans, og 35.177 kr. gik til Facebook.

Som hos så mange andre B2B-virksomheder kunne kunden ikke handle direkte på nettet, men skulle i kontakt med en sælger først. Sælgerne lukkede ca. 30 % af de nye leads, men for ikke at skulle trætte dig med for mange tal, så lad os springe til de to vigtigste:

Den direkte omsætning, som blev skabt på baggrund af annonceringen, beløb sig på 402.300 kr. og SaaS-virksomheden fik altså sin investering næsten 8,5 gange igen.

Pris for We Are Humans’ hjælp12.500 kr.
Spend til Facebook35.177 kr.
Samlet annonceringspris47.677 kr.
Omsætning fra annoncering402.300 kr.
ROI8,44x

Måske du kan spejle dig selv i et af eksemplerne?

Uanset anbefaler vi altid, at du som minimum afsætter 6.000 kr. til spend på Facebook. Et mindre spend vil sjældent give mening, hvis du gerne vil have dine penge godt igen.

Hvad kan du forvente af din Facebook-annoncering?

Lad os bare være ærlige. Eksemplerne oven for er selvfølgelig nogle af vores gode historier. Det er ikke de allerbedste vi har – men de giver et billede, som du måske kan spejle dig selv i. Det er også samarbejdspartnere, vi har arbejdet med i nogle år, og vi har derfor kunne justere og optimere annonceringen igennem lang tid.

Men hvordan kan det så se ud, hvis du gerne vil i gang med Facebook-annoncering? Hvad kan du forvente af resultater?

Jo, først og fremmest giver det ikke rigtig mening at sætte noget i gang, medmindre du er parat til at give det en chance på minimum tre måneder. I en tre måneders periode kan vi derfor opstille følgende scenarier: Best case, forventet og worst case.

Det interessante tal her er den samlede ROI. Altså, hvor mange gange du får din investering igen, alt inklusiv.

I alt for 3 mdr.Best caseForventetWorst case
Annoncebudget30.000 kr.30.000 kr.30.000 kr.
Pris for We Are Humans’ hjælp13.500 kr.13.500 kr.13.500 kr.
Annonceafkast12x7x2,5x
Omsætning360.000 kr.210.000 kr.75.000 kr.
Samlet ROI8,3x4,8x1,7x

Hvordan passer det ind i din forretning?

Det er klart, at tallene aldrig kan passe 100 % på netop din virksomhed. Der er rigtig mange faktorer, som alle har enorm indflydelse på din salgssucces.

Derfor giver det også kun mening at sætte en test i gang, hvis du er klar til at give det tid. Vi anbefaler at arbejde med din annoncering i min. tre måneder. Så får vi nemlig ikke blot en god idé om, hvad der virker, men også hvilke ting, der skal ændres for at optimere hele købsprocessen – lige fra annonceringen til ordren er betalt og sendt.

Vi håber, at du er blevet lidt klogere på, hvad du kan forvente af pris og resultater for din Facebook-annoncering.

Hvis du har spørgsmål, sidder vi klar ved telefonen, og giv os et kald, hvis du er klar til at give Facebook-annoncering et skud, så vi kan sætte fut i din omsætning så hurtigt som muligt.

HØR DET FRA VORES KUNDER

”Det er en stor fornøjelse at arbejde med We Are Humans! Martin og Emil er altid klar på at hjælpe os og give gode råd. De har hjulpet os med vores markedsføring de sidste 6 måneder, og vi har kunne se effekten med det samme. We Are Humans, det er de! Ærlige, kompetente og helt igennem gode fyre.”

Nicolaj Kjær

MILK Copenhagen

”Martin og hans team hos We Are Humans er en perfekt samarbejdspartner for os. De hjælper med at optimere vores Facebook annoncering, hvor vi måned efter måned ser en bedre ROAS.
Jeg er helt tryg ved at lade dem styre vores annoncering, både grafik og opsætning - de leverer resultater.

Og så gør det bestemt ikke noget, at de har fødderne solidt plantet i jorden.”

Brian Brandt, Ehandelschef

Like ANNA (BTX Group A/S)

”We Are Humans sikrer os at vi får mest for vores markedsføringskroner. We Are Humans er også ærlige, når en kampagne ikke er gået efter hensigten - en kvalitet, som vi har måtte kigge langt efter hos andre bureauer.
Vi anbefaler et samarbejde med We Are Humans, her får du ærlig og kompetent vejledning.”

Kristoffer Andersen, Adm. Direktør

CateringInventar.dk

”Vi har haft fornøjelse af at arbejde sammen med We Are Humans det sidste halve år, og er rigtig tilfredse med resultatet. De gør et super stykke arbejde, og er helt sikkert et bureau, som vi også vil bruge i fremtiden”

Maria

andcopenhagen.dk

”Emil er altid særdeles behjælpelig vedrørende budgettering af kampagner, kampagneopsætning og opfølgning af kampagner. We Are Humans har givet vores rekrutteringsproces en masse værdi og er en vigtig del af vores kanalmix i forbindelse med rekruttering.”

Oliver Toldbod

Hybrid Distribution

”Vi har et super samarbejde med We Are Humans, og de har givet os en masse kvalitet for pengene. Vi fortsætter helt sikkert vores samarbejde med jer fremover. Kan virkelig anbefales.”

Mads Nøhr, Indehaver

Maxibag,dk

”Vi samarbejder stadig med We Are Humans, hvilket stærkt kan anbefales hvis man skal prøve kræfter med FB, som er en platform med stort potentiale i forhold til værdiforøgelse til ens virksomhed, men også samtidig en uoverskuelig platform.”

Simon Frandsen, Marketing Manager

TIF TIFFY

”Martin hjalp mig med min første annonce på Facebook, siden da har jeg fået 2.700.000 følgere på min side! Kun 5 stjerner herfra!”

DJ Martin Jensen

“Vi samarbejder med We Are Humans fordi de tager sig tid til at sætte sig ind i vores forretning og forstår hvad der er vigtigt for os. Det gør at vi føler vi får særbehandling hver gang.”

Frederik Poulsen, Partner

Strømlinet A/S

”Vi har i We Are Humans fundet en perfekt partner til optimering af vores annoncer og kommunikation på de Sociale Medier.
Vigtigst af alt, så er de tro mod deres firmanavn - der er reelle mennesker bag, der lytter og skræddersyer løsninger ud fra vores behov.”

Henrik Dahl Rubak, Direktør

italicSPORT A/S

Vil du høre mere?

Det starter med en uforpligtende samtale





Referencer we are humans