Karrusel annoncer på Facebook

Karrusel annoncer på Facebook

Skab interesse med det rigtige indhold i en karrusel annonce. Annonceformatet kan vise din målgruppe flere billeder og/eller videoer ad gangen.

Du kan med fordel fokusere på specifikke detaljer for ét produkt, eller fremvis flere forskellige produktkategorier eller produkter.

Et interaktiv og engagerende annonceformat

Du kan vise op til 10 billeder eller videoklip i et kvadratisk format med Facebook karrusel annoncer.

Annonceformatet egner sig særdeles godt til at fremvise forskellige produkter eller fremhæve bestemte typer af ydelser. Karrusel-annoncer kan også bruges til at fokusere på ét bestemt produkt, med fokus på dets specifikke detaljer.

De personer, der eksponeres for karrusel-annoncer kan swipe til højre, og gå på opdagelse i flere budskaber på én gang.

Fortæl mere og mix dit indhold, som du vil

Karrusel annoncer kan både vise billede- og/eller videomateriale. Udover det, så har annonceformatet den fordel, at de understøtter mange forskellige kampagne målsætninger, herunder:

  • Rækkevidde
  • Kendskab til brand
  • Trafik
  • App installering
  • Leadgenerering
  • Konverteringer

Du kan derfor tilpasse annoncen, så du opnår det du ønsker med din annoncering.

3 gode grunde

til at bruge karrusel annoncer på Facebook
  • 1
    Engagement

    Karrusel annoncer er et engagerende og interaktivt format med mange muligheder.

  • 2
    Mulighed for video & billede

    Du kan bruge både video- og billedmateriale i dine karrusel annoncer til at uddybe dit budskab.

  • 3
    Sammenspil med andre annonceformater

    Egner sig særdeles godt til Dynamiske Produktannoncer og til at generere trafik til forskellige landingssider eller produkter på dit website eller i din webshop.

Er vi det rigtige match?

Lad os tage en uforpligtende samtale





Har du en webshop, er annonceformatet desuden ideelt til dynamiske produkt annoncer(link til underside), der er baseret på, hvad personer allerede har set/gjort på din webshop.