Indhent nye leads med Facebook Lead annoncer

Indhent nye leads med Facebook Lead annoncer

Vil du gerne udbygge din mailliste, få flere deltagere til dine events, eller have en liste med telefonnumre til din salgsafdeling? Så er lead annoncering på Facebook den mest effektive annoncetype.

Lead annoncer på Facebook er opbygget med en kontaktformular, som nemt og hurtigt giver målgruppen mulighed for at afgive deres information som; e-mail, navn og/eller tlfnr. og meget mere.

Alt dette sker uden at de forlader Facebook universet. Herefter kan du automatisere processen og tilføje dine nye leads til et mailflow, give besked til din salgsafd. eller bruge dem i din SMS marketing.

Få varme leads - også når din målgruppe er på farten

Lead Annoncer åbner som en en lynoplevelse på mobilen, og formularen udfyldes automatisk med de oplysninger folk har delt med Facebook. Det kan for eksempel være deres navn, telefonnummer eller e-mail.

Afhængig af formålet med din annonce, kan du tilpasse hvilke oplysninger du gerne vil modtage. Vores anbefaling er, at du integrerer dit mailsystem eller CRM-system med dine lead annoncer.

På den måde blive dine leads sendt over i de rigtige e-maillister og du kan koble automatiske mailserier op ved nye tilmeldinger.

Du kan kvalificere dine leads med lead-scoring og sende de varme leads direkte i din eller din salgsafdelingen indbakke.

Skræddersy dine Facebook Lead annoncer

Facebook lead annoncer er et genialt værktøj, når du ønsker at indsamle oplysninger om din målgruppe og bruge dem i andre marketingkanaler.

I lynoplevelsen kan du designe intro skærmen, så den stemmer overens med dit brands visuelle udtryk og give en kort introduktion til, hvad de skriver sig op til.

Udover det, kan du også stille brugerdefinerede spørgsmål i din lynformular, hvis du fx vil oprette segmenter i din målgruppe, baseret på hvilke produkter eller services din målgruppe er interesseret i.

3 gode grunde

til at bruge Lead annoncer
  • 1
    Automatisering

    Du kan billigt indsamle kontaktoplysninger på dine leads og automatisere processen, alt imens du arbejder på andre ting i din forretning.

  • 2
    Nyhedsbrev

    Du kan få meget mere ud af din e-mail markedsføring og tilføje hundrede- eller tusindvis af nye abonnenter til dit nyhedsbrev hver måned.

  • 3
    Flows

    Du kan med fordel udsende mail flows og personlige mailkampagner til dine nye leads og hermed styrke deres forhold til dit brand.

Er vi det rigtige match?

Lad os tage en uforpligtende samtale