Den Sidste Flaske oplever eksplosiv vækst med Facebook annoncering
Læs og se mere om samarbejdet herunder
Den Sidste Flaske: Fra 0 til månedlig millionomsætning på 12 måneder
Vi har fornøjelsen af at være en vigtig strategisk samarbejdspartner for Densidsteflaske.dk og med datadrevet Facebook annoncering omsætter de nu for millioner hver måned.
Den Sidste Flaske er en webshop som forhandler vin til Danmarks bedste netpris. Indehaver, Tobias Hinchely Pedersen, er en hamrende dygtig e-købmand og forstår at imødekomme målgruppen hvad angår service, priser og levering.
Han har en personlig tilgang til markedsføring og derfor ser man typisk Tobias foran kameraet, når der annonceres for hans gode vintilbud. Tobias’ tilgang til markedsføring er efter vores mening den helt rigtige for Den Sidste Flaske og sammenkoblet med vores datadrevet tilgang har vi oplevet eksplosiv vækst. Vi er stolte over at være med på rejsen.
Udfordring
Fokusområdet var klart: “Vi skal have så meget ud af vores budget som muligt!” sagde Tobias. Derfor var opgaven lige til højrebenet, da vi hos We Are Humans har stor fokus på at skabe resultater, der giver mening.
Løsning
Derudover har vi over tid opbygget et setup, der kan skaleres. Det betyder, at vi i dag kan skrue på kampagnerne, så omsætning og afkast følger med. Og det er altafgørende for samarbejdet – at resultaterne giver mening på bundlinjen. Både på kort og lang sigt.
Indsats
- Skalérbart setup, der ikke sætter begrænsning på resultaterne
- Fast ugentlig sparringsmøde, hvor vi optimerer performance
- Løbende A/B-test og tilpasning af kampagner, indhold og målgrupper for at fastholde en høj ROAS.
- Datadrevet beslutninger i forhold til valg af målgrupper, optimeringsgrundlag og indhold
- Stort fokus på annonceindhold, som Tobias selv er dygtig til at producere, men som vi sparrer omkring
Resultater
En stor del af successen skyldes et godt koncept, dygtig købmandsskab hos Tobias og et skalérbart Facebook annonce-setup, som har betydet, at vi kan skrue på de kampagner, der har en positiv indtjening.
Læs mere om Den Sidste Flaske’s succes her:
JydskeVestkysten: “Sønderjysk vinfirma i corona-succes: Solgte lige så meget vin på en måned som hele sidste år”
Ugeavisen: “Julie og Tobias byttede København ud med Aabenraa: Her har de stor succes med online vinhandel”
Connery: “Iværksætterhistorier: Tobias fra Den Sidste Flaske vender vinmarkedet på hovedet”
We Are Humans har været sindssygt hurtige til at sætte sig ind i vores forretning. Hos os har vi behov for at kunne sætte os ned med en teknisk kyndig partner. Der har We Are Humans været både hurtige og skarpe til at kunne eksekvere og skabe resultater, der giver mening for Den Sidste Flaske.
– Tobias Hinchely Pedersen, Vinkøbmand og Indehaver hos Densidsteflaske.dk