Den Sidste Flaske oplever eksplosiv vækst med Facebook annoncering

Læs og se mere om samarbejdet herunder
We Are Humans - Case: Den Sidste Flaske Fra 0 til månedlig millionomsætning på under ét år

Den Sidste Flaske: Fra 0 til månedlig millionomsætning på 12 måneder

Vi har fornøjelsen af at være en vigtig strategisk samarbejdspartner for Densidsteflaske.dk og med datadrevet Facebook annoncering omsætter de nu for millioner hver måned.

Virksomhed

Den Sidste Flaske

Kategori

eCommerce

En datadrevet tilgang med løbende test og optimering sikrer et skalerbart setup, der giver en månedlig millionomsætning

Den Sidste Flaske er en webshop som forhandler vin til Danmarks bedste netpris. Indehaver, Tobias Hinchely Pedersen, er en hamrende dygtig e-købmand og forstår at imødekomme målgruppen hvad angår service, priser og levering.

Han har en personlig tilgang til markedsføring og derfor ser man typisk Tobias foran kameraet, når der annonceres for hans gode vintilbud. Tobias’ tilgang til markedsføring er efter vores mening den helt rigtige for Den Sidste Flaske og sammenkoblet med vores datadrevet tilgang har vi oplevet eksplosiv vækst. Vi er stolte over at være med på rejsen.

We Are Humans har været sindssygt hurtige til at sætte sig ind i vores forretning. Hos os har vi behov for at kunne sætte os ned med en teknisk kyndig partner. Der har We Are Humans været både hurtige og skarpe til at kunne eksekvere og skabe resultater, der giver mening for Den Sidste Flaske.

 

– Tobias Hinchely Pedersen, Vinkøbmand og Indehaver hos Densidsteflaske.dk

Skal vi også skabe eksplosiv vækst i din webshop?

Lad os tage en uforpligtende samtale