Den Sidste Flaske oplever eksplosiv vækst med Facebook annoncering
Ydelser
Udfordringen
Kort efter Tobias lancerede sin online vinshop kontaktede han We Are Humans til en snak om Facebook- og Instagram-annoncering for Densidsteflaske.dk. Siden da har vi udviklet et skalerbart setup, som imødekommer målgruppen og fastholder et meget flot afkast.
Fokusområdet var klart: “Vi skal have så meget ud af vores budget som muligt!” sagde Tobias. Derfor var opgaven lige til højrebenet, da vi hos We Are Humans har stor fokus på at skabe resultater, der giver mening.
Løsningen
I tæt samarbejde med Tobias har vi fundet et setup, som fungerer. Ikke kun på performance, men også i forhold til at bore ned i metrikkerne for Facebook annoncering og sammen finde frem til hvordan Den Sidste Flaske kan få mest ud af sit annonceringsbudget.
Derudover har vi over tid opbygget et setup, der kan skaleres. Det betyder, at vi i dag kan skrue på kampagnerne, så omsætning og afkast følger med. Og det er altafgørende for samarbejdet – at resultaterne giver mening på bundlinjen. Både på kort og lang sigt.
Resultater & indsats
- Skalérbart setup, der ikke sætter begrænsning på resultaterne
- Fast ugentlig sparringsmøde, hvor vi optimerer performance
- Løbende A/B-test og tilpasning af kampagner, indhold og målgrupper for at fastholde en høj ROAS.
- Datadrevet beslutninger i forhold til valg af målgrupper, optimeringsgrundlag og indhold
- Stort fokus på annonceindhold, som Tobias selv er dygtig til at producere, men som vi sparrer omkring
Fra 0 til millionomsætning med Facebook annoncering
En stor del af successen skyldes et godt koncept, dygtig købmandsskab hos Tobias og et skalérbart Facebook annonce-setup, som har betydet, at vi kan skrue på de kampagner, der har en positiv indtjening.
Når der bliver brugt 100 kr. på annoncering giver det en omsætning på 1.678 kr.
Den Sidste Flaske udtaler:
“We Are Humans har været sindssygt hurtige til at sætte sig ind i vores forretning. Hos os har vi behov for at kunne sætte os ned med en teknisk kyndig partner. Der har We Are Humans været både hurtige og skarpe til at kunne eksekvere og skabe resultater, der giver mening for Den Sidste Flaske.”
– Tobias Hinchely Pedersen, Vinkøbmand og Indehaver hos Densidsteflaske.dk