Certificerede e-mail konsulenter hos ActiveCampaign

Certificerede e-mail konsulenter hos ActiveCampaign

ActiveCampaign er et af markedets bedste e-mail automation systemer, og vi er som et af de eneste bureauer i Danmark certificerede konsulenter hos ActiveCampaign.

Med ActiveCampaign kan du hurtigt komme igang med at spare tid med smarte mail automatiseringer, der er både personlige og relevante for modtageren.

Automatisér din e-mail markedsføring

Vil du have en velsmurt marketing maskine kørende imens du bruger din tid på at udvikle din virksomhed?

Så er marketing automation vejen frem. Når vi opsætter automatiserede flows for vores kunder sker det i systemet ActiveCampaign.

Her har vi nemlig mulighed for at sende mails ud baseret på en række triggers som fx, “kontakt besøger website”, “Kontakt har åbnet mail”, “Kontakt folader kurv”. Den første automatisering vi sætter op er typisk en velkomst serie til nye subscribers.

På den måde kan vi sende en serie af x antal mails indenfor y uger til dem der skriver sig op til dit nyhedsbrev ligegyldigt om det er via en Facebook Lead annonce eller på dit website.

På den måde arbejder din e-mailmarkedsføring for dig dag og nat – uden du behøver at gøre ekstra.

Sæt din mail markedsføring på autopilot

Forestil dig, at alt imens du arbejder på at udvikle din virksomhed, så hjælper dit mail markedsføring dig mod at opnå dine mål.

Tidsbesparelse er en af e-mail automations helt store forcer, samtidig med at det kan skaffe dig konverteringer, som du måske ellers var gået glip af. En e-mail automation kan indeholde flere automatiserede mail flows:

  • Velkomst flow (udsendes når nogle tilmelder sig dit nyhedsbrev)
  • Tabt kurv (udsendes når den besøgende forlader indkøbskurven, uden at afslutte købet)
  • Win-back-buyers (udsendes når tidligere kunder ikke har købt hos dig i en periode)
  • Trigger-mails/lead-scoring (udsendes baseret på dine subscribers adfærd)

Når vi opsætter mail flows for vores klienter i bl.a. ActiveCampaign, er disse mails baseret på en række triggers, som fx at din læser besøger en bestemt side på dit website, at din læser har åbnet din seneste udsendte mails, at din subscriber har forladt kurven uden at fuldføre køb eller hvad der ellers er relevant.

Typisk vil vi altid anbefale at opsætte et velkomst flow, som det første, for at byde de nye tilmeldte velkommen. På den måde kan du med ro i maven fokusere på noget andet, for dine nye nyhedsbrevslæsere skal nok høre fra dig – og denne automatisering kan sættes op uanset om tilmeldingerne kommer via dit website eller Facebook Lead ads.

Giv din salgsafdeling varme leads

Du har fået udbygget din e-mailliste og du kan se, at dine abonnenter åbner dine mails. Det er et positivt tegn!

Men hvad nu, hvis du kunne automatisere blive informeret, når dine leads er mest engageret?

Så bruger du din tid på at ringe til nye kundeemner på det helt rigtige tidspunkt. På den måde kan du bruge Active Campaign til at automatisere opfølgningsmails til potentielle kunder og derefter give besked til dit salgsteam.

Eller du kan give besked til dit salgsteam, når en kontakt har åbnet X antal mails.

Mulighederne er mange og derfor er det vigtigt, at finde frem til hvad der giver mest mening for jeres setup.

Bliv fodret med varme leads

Hvad end det er dig selv, en sælger eller salgsafdeling, der står for at drive salget i din forretning, er det uden tvivl lettere, når du ved hvem der er interesserede. Her kommer din opbyggede mailliste dig til gode, fordi du i ActiveCampaign kan følge med i hvem af dine abonnementer, der kontinuerligt åbner dine mails. Det indikerer, at de er interesserede i dit budskab/produkter/ydelser.

I sig selv er det jo smart, at du kan logge ind og følge med i dine læseres engagement – men ville det ikke være bedre, hvis du kunne automatisere denne process også og ikke manuelt selv skal finde de mest engagerede leads?

Med Lead-scoring, baseret på dine subscribers adfærd – både når de læser med på dit nyhedsbvre, men også når de besøger dit website – kan du du, din sælger eller dit salgsteam få tilsendt varme leads direkte i deres indbakke. 

I ActiveCampaign kan du opsætte lead-scoring og på den måde behøver i ikke overlade det tilfældighederne, hvornår og ikke mindst hvem,  I skal kontakte. Derimod kan I planlægge jeres outreach, når leadet er allermest varm.

3 gode grunde

til at automatisere din e-mail markedsføring med ActiveCampaign
  • 1
    Time is money

    Slut med at planlægge hvert enkelt nyhedsbrev. Med automatiseringer kan du trykke på startknappen og lade en velsmurt marketing maskine klare arbejdet for dig, imens du udvikler din virksomhed.

  • 2
    Send relevante e-mails

    Flotte mails er kun starten på effektive e-mailkampagner – dine mails skal være personlige og sendes på de rigtige tidspunkter og når dine subscribers sidder klar til at høre fra dig igen.

  • 3
    Slut med kold canvas

    E-mail automatiseringer og lead scoring kan hjælpe dig med at identificere dine varmeste leads, som automatisk sendes videre til din sælger eller salgsafdeling på det helt rette tidspunkt. Det sikrer dig et nemmere salg og at din close-rate bliver højere.

Er vi det rigtige match?

Lad os tage en uforpligtende samtale