(+45) 71 74 77 70info@wearehumans.dk
We Are Humans We Are Humans
  • Om os
  • Services
    • Facebook annoncering
    • Instagram Annoncering
    • LinkedIn annoncering
    • E-mail Markedsføring
  • Viden og inspiration
    • Blog
    • White papers
  • Cases
  • Priser
  • Kontakt
Indhent tilbud

Vi er eksperter i Facebook annoncering

Facebook annoncering

Med den rette indsats kan du også få succes og mærkbare resultater med annoncering på Facebook. Det er Danmarks mest brugte sociale medie og din målgruppe er sikkert tilstede og aktive på Facebook.

Derfor er det vigtigt, at du opbygger en velovervejet kampagnestrategi, der viser de rigtige annonceformater til de rigtige segmenter.

Vi kan hjælpe din virksomhed med

Indsamling af kvalificerede leads

Vi finder et match mellem dig og de personer, som er interesserede i dine produkter eller ydelser.

Flere kunder og større omsætning

Vi finder og skaber målgrupper, som klikker på din købsknap og som bliver dine glade og loyale kunder.

Et stærkere digitalt brand

Vi skaber kontakt til mennesker, som ikke kender dig i dag, men som kan blive dine jublende fans i morgen.

Untitled design 2020 07 26T101246.438 1
anna
milk cph
Untitled design 2019 10 31T151223.450 1
jabra
Untitled design 2020 07 26T101423.136 1
dsf
webshipper
Untitled design 2020 07 26T101720.091 1
Untitled design 2020 07 26T102220.865 1
MLTR
we are humans
We are humans referencer kunder

Facebook annoncering giver dig penge på kistebunden

Du har hørt det før: Facebook har over 3,5 millioner danske brugere, og derfor skal din virksomhed også være der og bla bla bla …

Skåret helt ind til benet, hvorfor skal du så køre Facebook-annoncering?

Du skal bruge Facebook-annoncering, fordi det giver dig penge på bundlinjen. Punktum.

Nu hvor det er på plads, så lad os kigge på nogle af de andre fine argumenter:

Muligheder på Facebook, som Google Ads ikke giver

Med Facebook-annoncering er der særligt to ting, som fx Google Ads-kampagner har svært ved at hamle op med:
Du kan skabe relationer til dine kunder

Fordi Facebook er en social platform kan du skabe værdifulde relationer til din målgruppe. Mennesker elsker at handle med mennesker, og Facebook annoncering kan give dit produkt eller service et menneskeligt touch, der er værdifuldt for dit brand.

Du kan skabe et behov

Et behov som dine kunder ikke vidste, de havde. Google er en søgemaskine, og man leder kun efter ting, som man ved, at man mangler. På Facebook er det omvendt – her kan du gøre folk opmærksom på et behov, som de slet ikke vidste, at de havde.

Facebook-annoncering åbner altså både muligheden for at sælge fx produkter, som er helt nye på markedet, og det giver mulighed for at opbygge tillid med den menneskelige dimension, som du kan give dit brand med billeder og video.

Indhent tilbud

Skal jeg så droppe annoncerne på Google?

Nej. Hold lige ponyen.
Du skal ikke droppe din annoncering på Google, hvis du kan se, at du tjener penge på den. Og selv hvis du ikke tjener penge på den, så kan det faktisk være, at du skal beholde den alligevel.

Når du annoncerer på tværs af forskellige platforme, kan du nemlig få det bedste fra alle verdener.

Det kan være, at folk finder dit produkt på Google, men så ikke lige får trykket på “køb” – øv, men det er faktisk ikke et problem. Vi kører da bare en remarketing-kampagne på dem, så de et par dage senere ser produktet på Facebook.

Vi minder dem altså lige om, at de var interesserede, og vupti, så får du endnu en kunde til samlingen. Smart, ik’?

Hvad koster det?

Du tænker måske, “Okay, det er også meget fint. Men hvad koster det?”

Et spørgsmål, som er helt på sin plads, men som mange bureauer ikke sådan lige vil svare på. Det synes vi er noget pjat, så lad os bare sige det ligeud:

Prisen på Facebook-annoncering afhænger af, hvor meget du gerne vil annoncere.

Medgivet, det var et fluffy svar. Lidt mere konkret anbefaler vi, at du afsætter ca. 30.000 kr. til at teste, om annonceringen på Facebook virker for dig. Det budget giver dig tre gode måneder, og efter de tre måneder kan vi gøre status med et simpelt regnestykke:

Indtægter – Annonceudgifter = Profit el. tab

Hvis, der er plus på bogen, fortsætter vi, hvis ikke … ja, så stopper vi.

Vil du gerne have lidt flere detaljer på prisstrukturer og forventninger til afkast, så kan du læse mere om det her.

Uddybende forklaring på pris og afkast ›

HØR DET FRA VORES KUNDER

”Det er en stor fornøjelse at arbejde med We Are Humans! Martin og Emil er altid klar på at hjælpe os og give gode råd. De har hjulpet os med vores markedsføring de sidste 6 måneder, og vi har kunne se effekten med det samme. We Are Humans, det er de! Ærlige, kompetente og helt igennem gode fyre.”

Nicolaj Kjær

MILK Copenhagen

”Martin og hans team hos We Are Humans er en perfekt samarbejdspartner for os. De hjælper med at optimere vores Facebook annoncering, hvor vi måned efter måned ser en bedre ROAS.
Jeg er helt tryg ved at lade dem styre vores annoncering, både grafik og opsætning - de leverer resultater.

Og så gør det bestemt ikke noget, at de har fødderne solidt plantet i jorden.”

Brian Brandt, Ehandelschef

Like ANNA (BTX Group A/S)

”We Are Humans sikrer os at vi får mest for vores markedsføringskroner. We Are Humans er også ærlige, når en kampagne ikke er gået efter hensigten - en kvalitet, som vi har måtte kigge langt efter hos andre bureauer.
Vi anbefaler et samarbejde med We Are Humans, her får du ærlig og kompetent vejledning.”

Kristoffer Andersen, Adm. Direktør

CateringInventar.dk

”Vi har haft fornøjelse af at arbejde sammen med We Are Humans det sidste halve år, og er rigtig tilfredse med resultatet. De gør et super stykke arbejde, og er helt sikkert et bureau, som vi også vil bruge i fremtiden”

Maria

andcopenhagen.dk

”Emil er altid særdeles behjælpelig vedrørende budgettering af kampagner, kampagneopsætning og opfølgning af kampagner. We Are Humans har givet vores rekrutteringsproces en masse værdi og er en vigtig del af vores kanalmix i forbindelse med rekruttering.”

Oliver Toldbod

Hybrid Distribution

”Vi har et super samarbejde med We Are Humans, og de har givet os en masse kvalitet for pengene. Vi fortsætter helt sikkert vores samarbejde med jer fremover. Kan virkelig anbefales.”

Mads Nøhr, Indehaver

Maxibag,dk

”Vi samarbejder stadig med We Are Humans, hvilket stærkt kan anbefales hvis man skal prøve kræfter med FB, som er en platform med stort potentiale i forhold til værdiforøgelse til ens virksomhed, men også samtidig en uoverskuelig platform.”

Simon Frandsen, Marketing Manager

TIF TIFFY

”Martin hjalp mig med min første annonce på Facebook, siden da har jeg fået 2.700.000 følgere på min side! Kun 5 stjerner herfra!”

DJ Martin Jensen

“Vi samarbejder med We Are Humans fordi de tager sig tid til at sætte sig ind i vores forretning og forstår hvad der er vigtigt for os. Det gør at vi føler vi får særbehandling hver gang.”

Frederik Poulsen, Partner

Strømlinet A/S

”Vi har i We Are Humans fundet en perfekt partner til optimering af vores annoncer og kommunikation på de Sociale Medier.
Vigtigst af alt, så er de tro mod deres firmanavn - der er reelle mennesker bag, der lytter og skræddersyer løsninger ud fra vores behov.”

Henrik Dahl Rubak, Direktør

italicSPORT A/S

“Facebook-annoncer virker ikke for erhvervssalg”

Okay, Facebook er en supertanker, når det kommer til salg af forbrugsgoder.

Men tro det eller ej: Facebook-annoncering virker faktisk, uanset om du sælger T-shirts i en webshop eller ERP-systemer til erhverv.

Husk på, at direktøren også har et liv ved siden af arbejdet. Og jo mere almindeligt det bliver at arbejde hjemmefra, desto mere bliver private-Lars og direktør-Lars blandet sammen. Selvom beslutningstagerne er på arbejde, kan de altså godt blive fristet af et hurtigt kig på Facebook (indrøm det, du gør det også selv).

Forskellen på B2C og B2B, når det kommer til annoncering

Forskellen på B2C- og B2B-annoncering er ikke platformen, men tidshorisonten.

Mens en T-shirt kan blive solgt ved første annoncevisning, gælder andre regler for erhvervssalg. Her er købsrejsen lidt længere, og vi skal måske vise forskellige annoncer med forskelligt indhold i op mod 25 gange, før I vil se et køb eller en henvendelse.

Det hele afhænger af, hvor stor en beslutning det er for køberen/beslutningstageren, og hvor mange personer der er involveret i beslutningsprocessen. Summa summarum er dog, at jo, Facebook-annoncering virker også for erhvervssalg. Og det virker godt.

Sådan arbejder vi med Facebook annoncering

Hvilke annoncetyper kan du vælge imellem?

Facebook giver dig et væld af muligheder, når du skal vælge annoncetypen. Det er altid smart at opsætte et tilpasset remarketing-flow, men udover det kommer det helt an på, hvad du sælger, og hvem du sælger til.
Herunder kan du læse lidt mere om din annonceformater vi arbejder mest med:

Dynamiske Produkt Annoncer

Vis produktannoncer til de personer, som har besøgt dine produktsider og brug dynamisk annonceindhold til at øge salget.

Lead annoncer (Lead ads)

Udbyg din mailliste, få flere deltagere til dine events eller indsaml en liste med telefonnumre til din salgsafdeling.

Samlingsannoncer (collection ads)

Fasthold brugerne med et annonceformat, der fortæller og viser mere på samme tid - optimeret til mobilen.

Tilpassede remarketing flows

Vis annoncer med det rigtige budskab og det rigtige indhold til de rigtige segmenter baseret på deres købsrejse.

Video annoncering

Fang din målgruppes opmærksomhed med fængende videoer på Facebook.

Karrusel annoncer

Fortæl mere i ét annonceformat, der er optimeret til at skabe trafik og konverteringer.

Kan Facebook annoncering betale sig?

Det store, forkromede spørgsmål. Og lad os bare være ærlige: Vi kan ikke love dig resultater. Beklager.

Men tænk over det: Vi lever af at lave Facebook-annoncering for andre. Vi lever af at give vores kunder profit.

Alt kan måles, og det er virkelig ikke sværere end at sætte udgifter og indtægter op mod hinanden.

Så lad os sige det sådan her: Hvis ikke det virkede, ville vores kunder kunne se det sort på hvidt, og så gik der nok ikke længe, før vi selv måtte dreje nøglen om.

Så ja. Facebook-annoncering virker.

Spørgsmålet er, hvornår du skal i gang, og hvor meget du vil tjene?

Kom i gang i dag

3 gode grunde

Derfor skal vi samarbejde
  • 1
    Et ærligt bureau

    Vi er ærlige samarbejdspartnere, der kommunikerer i øjenhøjde.

  • 2
    Resultater, der giver mening

    Vi arbejder effektivt på at nå vores mål og har en datadreven tilgang til optimering

  • 3
    Gennemskuelige aftaler

    Vi ønsker at bygge samarbejde på resultater - ikke lange bindinger.

Kontakt os og hør mere

Få indblik i hvordan vi kan hjælpe jer med at skabe salg og henvendelser med Facebook annoncering

Er vi det rigtige match?

Vi kan starte med en uforpligtende snak





    Vi er et personlig social media- & e-mail marketingbureau. Hos We Are Humans mener vi, at ambitiøse virksomheder bør have muligheden for at samarbejde med et ambitiøst og ærligt bureau.

    Information

    CVR: 36912715
    Tlf. 31 21 91 55

    Mail: info@wearehumans.dk
    Holmstrupgårdvej 250B, 1. sal, 8210 Aarhus V

    Nyt fra bloggen
    • B2B: Facebook- & LinkedIn-annoncering komplementerer hinanden
    • Hvordan udvælger du de rigtige marketingkanaler til din B2B marketing?
    • Med lead-scoring misser du aldrig det brandvarme lead
    • Du skal ikke grave de store salgstal frem for at vise, at B2B e-mailmarkedsføring virker
    • Lead-magnets skaffer din virksomhed nye kunder
    Følg os

    Kom med bag kulissen og følg os på dit foretrukne medie:

    © We Are Humans | Alle rettigheder forbeholdt | 2022

    Kontakt os

    Hvad kan du opnå ved at annoncere på de sociale medier? Udfyld formularen herunder, så vender vi retur.
    (+45) 71 74 77 70
    info@wearehumans.dk