Leadgenerering på LinkedIn
Med leadgenerering på LinkedIn, kan du nå ud til de personer, som er værdifulde for din virksomhed og indhente deres kontaktinformation via lead-annoncer.
Med annoncering på LinkedIn kan du indhente leads af høj kvalitet og bruge dem som en del af din e-mailmarkedsføring og/eller til opsøgende salg.
Indsamling af leads i høj kvalitet
På LinkedIn’s platform kan du nå ud til personer med specifikke jobtitler, fra specifikke brancher, i specifikke virksomheder.
Disse indsigter som LinkedIn har om deres brugere, kan du som virksomhed gøre brug af. Det kan hjælpe dig med at øge kvaliteten af dine leads.
Du kan fange din målgruppes opmærksomhed med dine lead-annoncer i nyhedsstrømmen, direkte beskeder eller via simple tekst-annoncer.
LinkedIn’s lead formularer
Med annoncer på LinkedIn får du mulighed for at anvende lead-formularer, som gør det let for dig at indsamle kontaktinformationer på nye potentielle kunder til din virksomhed.
Når personer i din målgruppe klikker på din lead-annonce, udfyldes en formular automatisk med info fra deres personlige profil, som vi kender det fra Facebook Lead Annoncer. Dette er med til at fjerne “friction” og gør det let for brugeren at indsende deres information. Det er med til at øge konverteringsraten.
Kombinér og integrér din lead-generering på LinkedIn med dit e-mail marketing system og eventuelt CRM-system. På den måde kan du få det optimale ud af hele lead-genererings processen.
3 gode grunde
til at bruge lead annoncer på LinkedIn
-
1
Høj kvalitet
Du kan indsamle leads af høj kvalitet fra specifikke brancher.
-
2
Let at udfylde
Automatisk udfyldning af lead formularen øger konverteringsraten.
-
3
Automatiseret proces
Du kan automatisere processen fra der indsamles et nyt lead og til salg.